mybluejacket

Direktlänk till inlägg 12 november 2013

Kuroshitsuji!

Av Emma Eriksson - 12 november 2013 18:33

 

Hej!

Jag kollar på en anime serie som heter Kuroshitsuji och den handlar om att en pojke har förlorat sin familj och han har en butler som heter Sebastian. Pojken har ett tecken i sitt ena öga och butlern har ett tecken på sin hand och butlern måste göra allt som pojekn säger, skydda pojken ända tills pojkens död. Butlern är en demon. Sen vet jag inte så mycket mer för jag har inte sett klart den serien än, jag är på avsnitt 15 av 24 eller 25.

Hitills gillar jag den jättemycket och jag rekomenderar den om du gillar lite action.

Men det var allt jag hade att säga så vi hörs och jag hoppas ni har det bra   .

 

Hejdå!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Eriksson - 6 juli 2014 09:19


  Hej! Det var ett tag sen som jag skrev ett inlägg här på bloggen. Men det är bara att jag har fullt upp för min storebror har tagit studenten, jag har varit med kompisr, haft gäster ganska ofta, sovit borta & massa andra saker   . Men idag så...

Av Emma Eriksson - 22 maj 2014 17:18


  Hej! Det var ett tag sedan som jag skrev här på min blogg    och jag ber så mkt om ursäkt för det. Ni ser bilden ovanför texten, teckningen som jag håller i har jag ritat på bilden i skolan. Förra veckan blev jag klar med den   . Jag är så j*...

Av Emma Eriksson - 9 april 2014 18:27


  Hej! Förlåt för att jag inte har skrivit på länge  . Jag vet inte varför jag inte har skrivit på länge... Men snart så är det ju påsklov om två dagar faktiskt   . Jag är sååå himla glad för det ska bli så skönt och slippa allt stress och jobbi...

Av Emma Eriksson - 14 februari 2014 16:52


  Glad alla hjärtans dag <3 Jag hoppas ni får en bra alla hjärtans dag   . Jag ska inte göra något speciellt det här året, fast jag ska fika med kakor, shele hjärtan och choklad hjärtan   . Sen så väntar jag på att min mamma ska komma hem för...

Av Emma Eriksson - 12 februari 2014 21:39

Hej! Det var längesedan jag gjorde ett inlägg. Jag tänkte börja med att skriva om vad som har pågått i mitt liv   . Först och främst så har jag inte mått så bra på sistonde.... Det är därför jag inte skrivit något inlägg på ett tag och det ber jag ...

Presentation

Hej! Jag är en 14 årig tjej som gillar att vara med mina kompisar och med familjen. På den här bloggen kommer ni få läsa hur mina dagar och mitt liv ser ut :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad för sorts hus skulle du vilja bo i?
 Villa
 Lägenhet
 Radhus
 Strandhus
 Landet
 Källare

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards