mybluejacket

Alla inlägg under april 2014

Av Emma Eriksson - 9 april 2014 18:27

 

Hej!

Förlåt för att jag inte har skrivit på länge  . Jag vet inte varför jag inte har skrivit på länge... Men snart så är det ju påsklov om två dagar faktiskt   . Jag är sååå himla glad för det ska bli så skönt och slippa allt stress och jobbiga saker att tänka på. Men det som är jobbigt nu innan påsklovet är att jag ska ha två prov imorrn och en på fredag  ... Imorrn så ska jag ha ett tyska prov sen ska jag ta livmoderhalscancer sprutan och efter det så ska jag ha Kemi omprov... Jag är sååå dålig på kemi hehehehe   men det är inget jag kan rå för... Jag har redan paxat första plats till sprutan i min klass för det kommer vara andra klasser där också ååååhhh fyfan vad jobbigt    . Men idag så kollade jag på Trolljägarna och såg att Kissie var med   . När hon började gråta så blev jag skitledsen... Sen så fick jag mitt nya mobilskal, det är en tjej på med en varg tatuering på ryggen   jag är såååååå j***vla glad hehehehehehe. På påsklovet så ska jag till min mormor och fira hennes man, nästa vecka på söndag så ska jag träffa en tjej som heter Victoria vid slagsta glass. Vi två gick på samma skola men vi kände inte varandra så bra då vilket jag tycker är tråkigt  . Men hon började ta kontakt med mig och skriva at mina manga bilder var jättefina <3 Tack så hiimla mkt Victoria looove youuu     . Men jag hoppas ni får ett grymt påsklov och fortsätt att läsa min blogg för jag blir såå hiimla glad när jag ser hur många som har varit inne på min blogg. Jag uppskattar det verkligen   .

 

Stora Kramar Emma   .

Presentation

Hej! Jag är en 14 årig tjej som gillar att vara med mina kompisar och med familjen. På den här bloggen kommer ni få läsa hur mina dagar och mitt liv ser ut :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad för sorts hus skulle du vilja bo i?
 Villa
 Lägenhet
 Radhus
 Strandhus
 Landet
 Källare

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards