mybluejacket

Alla inlägg under maj 2014

Av Emma Eriksson - 22 maj 2014 17:18

 

Hej!

Det var ett tag sedan som jag skrev här på min blogg    och jag ber så mkt om ursäkt för det. Ni ser bilden ovanför texten, teckningen som jag håller i har jag ritat på bilden i skolan. Förra veckan blev jag klar med den   . Jag är så j*vla nöjd, det är därför jag smilar så mkt hehehehe nej men i alla fall så ville jag ta upp två saker. Det första är att jag ville visa bilden för er och ni får gärna kommentera vad ni tyckte om bilden eller gilla   . Det andra är att jag går i sota på Årbyskolan och då håller vi på med en teater i teaterhuset på stan. Själva teatern som vi spelar upp heter "Kids In America", igår så var det premiär då kunde föräldrar, syskon eller släktingar komma och kolla. Idag så hade vi två föreställningar för mellanstadiet i Årbyskolan och för Slagstaskolan och imorgon så ska vi ha för högstadiet. Imorrn så ska vi ha två föreställningar aa för högstadiet som jag skrev    och då ska några komma och filma     . På onsdag nästa vecka så ska jag till ett läkarbesök i Sthlm för han som opererade mig ska kolla hur min armbåge ser ut   . Så då går jag bara två dagar i skolan medans alla andra i min klass går tre dagar i skolan mohahahahaha  . Men det var allt vad jag hade att säga så kram på er så hörs vi nästa inlägg   .

Presentation

Hej! Jag är en 14 årig tjej som gillar att vara med mina kompisar och med familjen. På den här bloggen kommer ni få läsa hur mina dagar och mitt liv ser ut :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad för sorts hus skulle du vilja bo i?
 Villa
 Lägenhet
 Radhus
 Strandhus
 Landet
 Källare

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards