mybluejacket

Alla inlägg den 6 juli 2014

Av Emma Eriksson - 6 juli 2014 09:19

 

Hej!

Det var ett tag sen som jag skrev ett inlägg här på bloggen. Men det är bara att jag har fullt upp för min storebror har tagit studenten, jag har varit med kompisr, haft gäster ganska ofta, sovit borta & massa andra saker   . Men idag så ska jag till Göteborg i en vecka och det är första gången jag är där. Men vi ska gå på Liseberg ofc, shoppa mkt    och mamma & jag ska gå in på kawaiidesign affären     det ska bli såååååååå jävla roligt för jag har alltid velat åka till Göteborg, alltid velat gå på Liseberg & alltid velat gå på kawaiidesign affären   . Det kan inte bli mer bättre än det här, asså gud det här kommer vara den bästa veckan i mitt liv men inte i hela mitt liv     & jag ska göra videos och lägga ut på vfm. Men nu måste jag gå för jag ska åka om en halvtimme så vi hörs.

 

Stora Kramar på er   .

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej! Jag är en 14 årig tjej som gillar att vara med mina kompisar och med familjen. På den här bloggen kommer ni få läsa hur mina dagar och mitt liv ser ut :)

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vad för sorts hus skulle du vilja bo i?
 Villa
 Lägenhet
 Radhus
 Strandhus
 Landet
 Källare

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards